Airbag

Karı koca 100 Km hızla arabada gidiyorlarmış. Arabayı adam kullanıyormuş ve karısı birden;

  • Hayatım, seninle 15 yıl boyunca güzel bir beraberlik yaşadık. Ama artık ben boşanmak istiyorum.

Adam bir şey söylememiş. Bu arada hızı 105 Km hıza çıkartmış. Derken karısı;

  • Neden diye soracağını biliyorum. Bunu nasıl söyleyeceğimi bilemiyorum ama arkadaşın Joe ile birkaç aydır beraberiz ve üzgünüm ama o senden daha iyi.

Adam yine hiçbir şey söylememeye devam ederek hızı 110’a çıkartmış. Kadın devam etmiş;

  • Evi ben istiyorum.

Artık 120 ile gidiyorlarmış. Adam hiçbir şey söylemiyormuş. Kadın ayrıca demiş;

  • Bütün çeklerini, kredi kartlarını ve arabayı da istiyorum.

Ve adam hızı 130’a çıkartmış. Hala bir şey söylemiyormuş. Kadın sormuş;

  • Hiçbir şey söylemeyecek misin? Sen hiçbir şey istemiyor musun?

Adam 140’a çıkartmış ve cevaplamış;

  • Hayır, ben ihtiyacım olan her şeye sahibim.

Kadın şaşırmış;

  • Öyle mi? Nedir o?

Ve araba karşıdaki duvara 150 Km. hızla çarpmadan önce adam cevap vermiş;

  • Airbag bende…