Adam – Kadın

adam-kadin.jpg

Yok be abi, ben sevmeyi beceremiyorum…

Olmuyor yani, uyduramıyorum.

İçten içe kırıldığım ve sustuğum o kadar çok şey var ki,

Onları ancak kulağı olanlar değil, yüreği olanlar anlar.

Ve maalesef ki benim sevdiğim insanların hepsinin kalbi var yüreği yok…

Buraya bunları yazıyorum ya, aslında sen bir de benim yazamadıklarımı görsen…

Aslında tek derdimiz adam gibi yaşamak be abi.

Adam sıfatını taşıyabilmek içinde sevmediğimiz kadının ne tenine ne yüreğine dokunmuyoruz.

Beklentimizde bir o kadar büyük tabi.

Sevmediği adamı yalnızlığında kullanmayacak kadın bekliyoruz…

Aslında bu kadar basit olayımız abi,

Ama kimse ne halde olduğumuzu bilmiyor…

Sence Nasıl

Bu site, istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanıyor. Yorum verilerinizin nasıl işlendiği hakkında daha fazla bilgi edinin.